لوازم تحریر مدیریتی
لوازم تحریر مدیریتی کسانی که کارمند ادارهی خاصی هستند تا حدودی به اهمیت خرید این قبیل از وسایل برای محیط ادارهی خود پیبردهاند. چراکه هرگونه نامرتبی و آشفتگی در ظاهر میز یک کارمند و یا حتی رئیس اداره، میتواند عملکرد کل سیستم را از نظر ارباب رجوع زیر سوال ببرد. پس وظیفهی اصلی کارمندان و مسئول اداره چیدمان منظم و اصولی میز کارشان خواهد بود. به همین دلیل تولیدکنندگان محصولات اداری به تازگی یک ست کامل را طراحی کردهاند که با استفاده از آنها میتوانید همیشه مرتب باشید. نام این وسیلهی کارآمد ست لوازم اداری رومیزی میباشد.
خرید این ابزار کارآمد به شما عزیزان این امکان را میدهد که تمامی وسایل مورد نیازتان همیشه در دسترس باشد و بدون به هم ریختگی وظایف محولهی خود را به درستی انجام دهید. احتمالا برای شما هم پیش آمده که وقتی مشغول کار کردن هستید، متوجه میشوید که بسیاری از وسایل مورد نیازتان گم شدهاند و مکان دقیق آنها را نمیدانید. به همین دلیل ممکن است توبیخ شوید و یا حتی کار خود را رسما از دست دهید. خرید این ست در اینجا به کار شما میآید و میتوانید خیلی راحت به ابزار کارتان دست پیدا کنید.
ما در این مطلب قصد داریم که در مورد ست لوازم اداری رومیزی صحبت کنیم. ابزاری کارآمد که وجود آن در هر ادارهای الزامی و ضروری میباشد. شما عزیزان با دانستن یکسری نکات مهم و ضروری که هنگام خرید این ست باید مورد توجه قرار دهید، میتوانید یک محصول باکیفیت و کاربردی را خریداری کنید که تا چند سالی میتوانید از آن بهره ببرید. پس برای آگاهی از این نکات پیشنهاد ما به شما این است که مطلب پیش رو را مطالعه کنید.
منظور از ست لوازم اداری رومیزی چیست؟
همانطور که در بالا هم به آشفتگی حاصل از برگه، سنجاق، خودکار و مدادی که بر روی میز موجود هستند، اشاره کردیم. در تعریف این ست کاربردی باید گفت که ست لوازم اداری رومیزی در واقع مجموعهای همرنگ و هم شکل هستند که دسترسی به وسایل را برای شما راحتتر میکنند و هر زمان به هر وسیلهای که نیاز داشته باشید، سریعا در دسترس شما خواهد بود.
چون طراحی این ست سبب میشود که برگه، سنجاق، استامپ، مداد، خودکار، تقویم و... در جای مشخصی قرار گیرند. در نتیجه اگر یکی از مدارک شما گم شود، سریعا مطلع خواهید شد و در پی یافتن آن جست و جو میکنید. گاهی اوقات پیش میآید که به یک برگه یا پرونده خاص نیاز پیدا میکنید، بدیهی است که در صورت داشتن ست لوازم اداری رومیزی به راحتی و بدون دغدغه فورا آن برگه را پیدا خواهید کرد و میز کاری شما همیشه مرتب باقی میماند.
لوازم تحریر مدیریتی رومیزی شامل چه چیزهایی میشود:
- جای خودکار و مداد: در بیشتر ستهایی که در بازار موجود هستند این آیتم پیدا میشود، چون برای کارمندان بسیار پرکاربرد خواهد بود. جنس آن هم غالبا چوبی، پلاستیکی و چرمی است. انتخاب هر کدام از این جنسها مسئلهای شخصی است.
- جای گیره و سنجاق: همانطور که از نام آن مشخص است قسمتی برای قرار دادن سوزن، سنجاق و گیره در این ست وجود دارد که پوشش آن هم معمولا آهنربایی میباشد تا این اجسام به راحتی به آن بچسبند.
- کازیه: این وسیله دارای ۲ یا ۳ طبقه است و برای نگهداری برگه و پروندهها طراحی شده است. اندازهی آن هم به نحوی است که پرونده و کاغذ به راحتی در آن جای گیرد.
- جای چسب نواری: یکی از پر کاربردترین وسیلهها در ادارات چسب نواری میباشد. در نتیجه وجود این آیتم در طراحی ست لوازم اداری کمک بزرگی به کارمندان خواهد کرد. علاوه بر این در قسمت جلویی این آیتم یکسری دندههای تیز وجود دارد که چسب به راحتی بریده شود.
- منگنه: با کمک آن میتوانید دو یا چند کاغذ و پوشه را به یکدیگر وصل کنید.
- پانچ: وسیلهای که کاغذ و پروندهها را سوراخ میکند.
- جا تقویم: برای هر فردی که در اداره کار میکند، وجود یک تقویم لازم و ضروری است. لذا برای دسترسی راحت به تقویم میتوانید برگهها را درون آن قرار دهید و هر روز آن را ورق بزنید.
- تخته شاسی: به کمک این ابزار میتوانید چند برگ کاغذ را خیلی مرتب روی هم نگهدارید و یا حتی میتوانید بر روی آن عکس بچسبانید.
- فایل کشویی رومیزی: تعداد طبقات این فایل معمولا ۳ عدد میباشد و برای کسانی که وسایل زیادی دارند، کاربرد خواهد داشت. با خرید یک ست کامل از لوازم اداری رومیزی، میز کارتان همیشه مرتب باقی خواهد ماند و همهی وسایلتان بدون آشفتگی در اختیارتان قرار خواهد گرفت.
خرید ست لوازم اداری رومیزی چه مزیتهایی دارد؟
- مرتب بودن میز کار، کلاس کاری شما را بالا میبرد.
- احترام به ارباب رجوع.
- دسترسی راحت به وسایل مورد نیاز.
- منظم بودن برگهها و پروندهها.
- زیبایی میز کار.
- شخصیت خود را بالا می برید.
- اهمیت شرکت یا اداره را نشان خواهید داد.
- کارتان را با دقت و سرعت بیشتری انجام میدهید.
- صرفهجویی در زمان.
نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید ست لوازم التحریر مدیریتی باید به آنها توجه نمود:
- اولین شرط توجه به قیمت آن است. عواملی چون جنس، کیفیت، مدل و… بر روی قیمت این وسیله اثرگذار هستند. شما عزیزان باید با توجه به بودجه و سلیقهی خود نسبت به خرید مدل خاصی اقدام کنید.
- حتما به جنس به کار رفته در ساخت این ستها توجه داشته باشید. جنس چوبی معمولا در اتاق مدیران و معاونان مورد استفاده قرار میگیرد و جنس پلاستیک فشرده هم غالبا برای کارمندانی که با ارباب رجوع زیاد سر و کار دارند، طراحی شده است.
- عزیزان حتما دقت داشته باشید که به دنبال خرید ست لوازم اداری حجیم و بزرگ نباشید، چون فضای زیادی از میز کار را اشغال میکند و جایی برای قرار دادن مدارک ارباب رجوع وجود نخواهد داشت.
- به رنگ این ست هم توجه کنید، چون این وسایل باعث زیبایی محل کار شما میشود، پس سعی کنید رنگی را انتخاب نمایید که با رنگ میز کارتان در تناسب باشد.
- به این نکته دقت کنید که ست انتخابیتان همهی آیتمهایی که در بالا گفته شده را دارا باشد تا با قرار دادن وسیلهای خاص به مشکل برنخورید.\