هدایای مناسبتی
انواع جامدادی

لوازم تحریر دانشگاه

لوازم تحریر دانشگاه، لیست لوازم تحریر دانشجویی هر فرد با ورود به دانشگاه قدم به دنیای جدیدی میگذارد. لازم است قبل از ورود به این فضای جدید بدانید که چه وسایل ضروری باید به همراه داشته باشید.. بسته به رشته تحصیلی که انتخاب کرده اید ممکن است نیازهای شما کمی متفاوت باشد، اما این لیست نقطه شروع خوبی است. البته ممکنه شنید باشید دانشجو جز خودکار با خودش چیزی نمیبره، اما باورکنید همــــــــــــــه با خودشون یه جامدادی کامل دارند.

خرید لوازم تحریر دانشگاه

هر فرد با ورود به دانشگاه قدم به دنیای جدیدی میگذارد. لازم است قبل از ورود به این فضای جدید بدانید که چه وسایل ضروری باید به همراه داشته باشید. خرید لوازم تحریر که بطور کامل که مناسب برای دانشجویان است را گردآوری نموده. بسته به رشته تحصیلی که انتخاب کرده اید ممکن است نیازهای شما کمی متفاوت باشد، اما این لیست نقطه شروع خوبی است. ما به شما پیشنهاد میکنیم که برای خرید بودجه معقولی را در نظر بگیرید و سعی کنید محصولاتی با نام تجاری معتبر را که به لحاظ کیفیت برتر از دیگر محصولات مشابه هستند انتخاب نمایید

ضروری ترین لوازم تحریر دانشجویی برای دانشگاه کدامند؟

در این قسمت شما را با لیست لوازم التحریر مورد نیاز دانشجویان آشنا می کنیم. امیدواریم با مطالعه این لیست به شما در انتخاب و خرید لوازم تحریر مناسب کمک شایانی کرده باشیم.

خودکار

خودکار یکی از رایج ترین و شناخته شده ترین انواع قلم است. جوهر مورد استفاده در خودکار از نوع روغنی است و سریع تر از انواع دیگر جوهر خشک می شود این به آن معنی است که هنگام نوشتن لکه ای در سطح کاغذ ایجاد نمی شود. از آنجا که جوهر خودکار غلیظ است از جوهر کمتری در هنگام نوشتن استفاده می شود در نتیجه ماندگاری آن بیشتر از انواع دیگر قلم است. روان بودن یک خودکار برای دانشجویانی که مدام در حال نکته برداری در کلاس درس هستند بسیار اهمیت دارد.

                           

اتود (مداد مکانیکی)

اتود نوشت افزاری بسیار کاربردی در بین دانش آموزان، دانشجویان بخصوص دانشجویان رشته های مهندسی و طراحی است. همراه داشتن یک اتود مناسب به شما اجازه می دهد ایده های خود را در هر کجا که هستید ثبت نمایید. اتود برای کاربردهای مختلف با قطر نوشتاری متنوعی طراحی و تولید می شود که از معمول ترین قطرهای نوشتاری می توان به ۰.۳، ۰.۵، ۰.۷، ۰.۹، ۲، ۱.۴، ۳.۲ و ۵.۶ میلیمتر اشاره کرد.

روان نویس

روان نویس یک نوشت افزار رایج دیگری است که به دلیل داشتن جوهر بر پایه آب ویسکوزیته (چسبندگی) پایین تری دارد و به همین دلیل بر روی کاغذ روان تر حرکت کرده و تجربه نگارش نرم تری را ایجاد می نماید. همین ویژگی و داشتن تنوع رنگ بالا و تنوع در قطر نوشتاری باعث محبوبیت این نوشت افزار در بین دانشجویان شده است، به ویژه افرادی که تند نویس هستند!

پاک کن

در کنار نام اتود و مداد همیشه تصویر یک پاک کن نیز در ذهن شکل میگیرد. برای داشتن یک جامدادی کامل و بی عیب و نقص نمی توان از این ابزار کوچک اما بسیار کاربردی گذشت!

غلط گیر

همه ما تجربه غلط نگارشی را در هنگام جزوه نوشتن با خودکار یا روان نویس داشته ایم. در این مواقع ضرورت همراه داشتن یک لاک غلط گیر در جامدادی کاملاً احساس می شود. انواع لاک غلط گیر به شکل قلمی یا نواری در فروشگاه آواکادو عرضه شده است.

ماژیک هایلایت

ماژیک علامتگذار یا ماژیک هایلایت برای برجسته کردن متون مهم در کتاب ها و جزوات درسی استفاده می شود اما در عین حال کیفیت و رنگ آن به گونه ای است که وضوح متن را از بین نبرده و چشم را خسته نمی کند. ماژیک هایلایت یکی از لوازم ضروری است که بخصوص در هنگام امتحانات برای فراموش نکردن نکات مهم درسی کمک رسان بسیار خوبی است و کیفیت مطالعه و یادگیری را افزایش می دهد.

جامدادی

یک جامدادی مناسب می تواند مجموعه متنوعی از لوازم تحریر مانند مداد، خودکار، روان نویس، اتود، ماژیک هایلایت، پاک کن، خط کش و … را در خود جای دهد. به عبارتی جامدادی یکی از لوازم کابردی و ضروری برای ساماندهی لوازم تحریر در کیف یا کوله پشتی و میز کار است بخصوص در زمانی که بیشترین و متنوع ترین مجموعه نوشت افزار و لوازم تحریر را جهت انجام امور روزانه خود در اختیار دارید!

دفتر

اهمیت یادداشت برداری و نوشتن مطالب درسی و برنامه روزانه برای اجرای صحیح و به موقع تکالیف و پروژه های درسی از اهمیت ویژه ای برخوردار است، بنابراین تمامی دانشجویان برای نکته برداری در کلاس درس، نیازمند یک دفتر یا دفترچه یادداشت هستند. برای زمان بندی بهتر کارها و لیست کارهای روزانه ما به شما دفتر برنامه ریزی روزنه لاتن را معرفی میکنیم. یک تقویم کاملاً شخصی تا هیچ کاری فراموش نشود!

ماشین حساب

ماشین حساب یک وسیله ضروری و کاربردی برای دانشجویان رشته مهندسی است. ماشین حساب مهندسی به طور خاص برای حل مسئله و انجام محاسبات دقیق در مهندسی و ریاضیات طراحی شده و مورد استفاده قرار می گیرد. برخی از این ماشین حساب ها شامل محاسبات آماری و مثلثاتی هستند و حتی توانایی انجام جبر رایانه ای را دارند. آنها به طور گسترده ای برای حل توابع خاص ریاضی و انجام محاسبات روی اعداد بسیار کم یا خیلی بزرگ استفاده می شوند.

کوله پشتی و کیف

یکی از وسایل مورد نیاز دانشجو ترم اول برای حمل کتاب و جزوات درسی، لپ تاپ، جامدادی، بطری آب و ظرف غذا و … داشتن یک کوله پشتی یا کیف مناسب و با کیفیت است تا بتواند در ترم های بعد نیز از آن استفاده نماید. امروزه با توجه به اینکه بسیاری از پروژه ها دانشجویان به کمک نرم افزارهای مختلف انجام می شود به همراه داشتن لپ تاپ یکی از موارد ضروری بشمار می رود. خرید کوله پشتی یا کیف مناسب که دارای محفظه مخصوص نگهداری و حمل لپ تاپ باشد یکی از اولویت های مهم برای دانشجویان است. لازم به توضیح ایت در هنگام خرید کوله پشتی و کیف باید به اندازه و وزن محصول توجه شود تا در طولانی مدت آسیبی به ستون فقرات و گردن افراد وارد نشود!

 

محصولات پیشنهادی

اشتراک گزاری این مطلب در:

فهرست