پوشه کار دانش آموزی
خرید دفتر مشق

بهترین مارک خودکار

بهترین برند خودکار ایرانی و خارجی
تولیدات نوشت‌افزار هم در داخل کشور و هم در سطح جهانی آن‌چنان گسترده است که نمی‌توان یک برند را به عنوان بهترین مارک خودکار معرفی کرد. همچنین موارد مصرف به عنوان یک معیار می‌تواند متفاوت باشد. اما آن‌چه سبب می‌شود یک برند را در حالت کلی به عنوان برند خوب خودکار بشناسیم، این موارد است:

سابقه‌ی برند
کیفیت و مرغوبیت
رضایت مشتریان در دوره‌های زمانی طولانی
تنوع محصولات
قیمت مناسب
از این نظر تعدادی از بهترین برندهای خودکار ایرانی را معرفی می‌کنیم:

۱.کیان
کیفیت خودکارهای کیان به دلیل استفاده از مواد اولیه‌ی مرغوب و به‌کارگیری از فناوری‌های روز است. خودکارهای کیان برای نوشتن عالی است و هم به صورت تکی و هم به صورت عمده (بسته‌های پنجاه عددی) عرضه می‌شود.

۲.کنکو
این برند ایرانی از محصولات شرکت رزتحریر یزد است که تحت لیسانس کنکوی کانادا به تولید خودکار می‌پردازد. خودکارهای کنکو سه مدل فینو، اکسل و آفیس دارند که از نظر کیفیت، کارایی و قیمت با هم متفاوت‌اند.

۳.پنتر
شرکت عالی تحریر پارسیان برند خودکار پنتر را تولید می‌کند. محصولات پنتر نمونه‌ی بهترین مارک خودکار ایرانی هستند که با تنوع رنگ بالا تولید و عرضه می‌شوند.

۴.پلیکان
این برند نسبت به سایر برندهایی که تا اینجا معرفی شد، سابقه‌ی قدیمی‌تری دارد. کیفیت و قیمت خودکارهای پلیکان نیز مناسب ارزیابی شده است.

۵.صدف
یک نمونه‌ی بهترین مارک خودکار ایرانی صدف است. اگرچه سابقه‌ی کار این تولیدکننده چندان طولانی نیست اما توانسته رضایت خریداران را جلب کند. خودکارهای صدف در رنگ‌های متنوع تولید می‌شود.

محصولات پیشنهادی

اشتراک گزاری این مطلب در:

فهرست