خرید درمانی با لوازم تحریر
مداد تراش ها

بازگشت به مدرسه

قبل از همه‌گیری کرونا، اصلی‌ترین دغدغه والدین هنگام شروع مدارس در آداب اجتماعی و عملکرد محیط آموزشی فرزندشان خلاصه می‌شد، اما از دو سال پیش تاکنون شرایط تغییر کرده است. در طی این دو سال، دانش‌آموزان از طریق آموزش مجازی مشغول به تحصیل هستند و رفت‌و‌آمدی به مدرسه ندارند.

پایان آموزش مجازی
تا پیش از شیوع ویروس کرونا، دانش‌آموزان بیشتر روزهای هفته خود را در مدرسه به سر می‌بردند. آن‌ها در مدارس علاوه بر درس‌ و نکات علمی، ارتباط اجتماعی، مسئولیت‌پذیری و رفتارهای مناسب را می‌آموختند، دایره لغات زبانی خود را گسترش می‌دادند و حتی چگونگی استفاده از زبان بدن را یاد می‌گرفتند.

با پاندومی کرونا، آموزش مجازی ارتباط حضوری دانش‌آموزان با یکدیگر و محیط آموزشی را از میان برداشت و ارتباط آنان با هم و با معلمانشان به مکالماتی میان کاربرهای مجازی تبدیل شد. در طی این مدت، تمام تلاش مسئولان بر واکسیناسیون سریع تمام جامعه و بازگشایی دوباره اکثر مکان‌ها بوده است و اکنون پس از دو سال در های مدرسه بروی دانش آموزان باز میشود.

آماده کردن دانش‌آموز برای قرار گرفتن در اجتماع
در طول آموزش مجازی هیچگاه از آماده کردن فرزندتان جهت حضور مجدد در مدارس دست برندارید. دانش‌آموزان باید بدانند این شرایط دائمی نخواهد بود و در آینده‌ای زود بازگشت به مدرسه را تجربه خواهند کرد.

بنابراین، آداب اجتماعی مانند دنبال کردن قوانین، سلام و خداحافظی به موقع، نوبت گرفتن و اجازه خواستن، مسئولیت‌پذیری و انجام به‌موقع تکالیف را به او نشان دهید. این موارد باعث می‌شوند دانش‌آموز رفتار اجتماعی خود را فراموش نکند و هنگام بازگشایی مدارس مشکلی نداشته باشد.

محصولات پیشنهادی

اشتراک گزاری این مطلب در:

فهرست