لیست لوازم تحریر
بازگشت به مدرسه

خرید درمانی با لوازم تحریر

خرید درمانی با لوازم تحریر؛اگر شما هم از آن دسته آدم‌هایی هستید که توی خیابان، یکهو راهتان به فروشگاه‌های لوازم تحریر کج می‌شود، یا وقتی وارد لوازم التحریر فروشی ها می‌شوید امکان ندارد دست خالی برگردید، یا اگر همیشه چشمتان به دنبال آخرین مدل لوازم تحریر فانتزی است، باید بگوییم شما تنها نیستید؛ این مسئله یک علاقه جمعی است. آمار دقیقی از علاقه مندان لوازم التحریر در دنیا در دست نیست، اما فضای مجازی می‌گوید ما بی‌شماریم.

خرید کردن یکی از روش های فرار از افسردگی

از گذشته تا حالا، خرید کردن یک مکانیزم بهبود برای فرار از احساس غم و افسردگی‌های ساده بوده؛ علیرغم هزینه بالای این روش، اثربخشی آن به حدی است که تقریبا در اکثر موارد به عنوان اولین راه حل انتخاب می‌شود.

جالب اینجاست که افراد به ندرت پس از خرید در لحظاتی که حال خوشی ندارند، از خریدشان پشیمان می‌شوند. انگار که فرایند خرید و انتخاب، به آنها این حس را می‌دهد که هنوز قدرت کنترل امور را از دست نداده‌اند. امروزه، برخلاف گذشته، بسیاری افراد فرایند خرید درمانی با لوازم تحریر را یک روش درمانی موضعی به شمار می‌آ‌ورند.

از طرفی در عصر حاضر، با رشد پدیده‌ای به نام «اِستادی بلاگر» یا بلاگرهایی که هدفشان تشویق افراد به درس خواندن است، علاقه افراد به خرید لوازم تحریر و خصوصا انواع خاص و فانتزی آن بیشتر از قبل شده است.

تنوع بالای لوازم تحریر و ظاهر غالبا جذاب آنها، از دیگر عواملی است که باعث افزایش رغبت به خرید آنها می شود. این پدیده در سراسر جهان مشاهه می‌شود و موج مقابل آن، که عمده هدف آن مبارزه با مصرف‌گرایی است، مینیمالیسم نام دارد.

پر طرفدارترین لوازم التحریر

خودکارهای رنگی: هر چقدر هم که تکنولوژی جای جای زندگی را پر کند، قلم و نوشتن از دور کنار نمی‌رود. از این رو، خودکار همیشه پای ثابت هر جایی از شغل و زندگی آدم‌ها می‌ماند.

خودکارهای رنگی به علت تنوع، و توجهی که به علت رنگ‌های ویژه ایجاد می‌کنند، همیشه محبوب‌اند.

کاربران عزیز، خوشحال میشویم که ما را در شبکه های اجتماعی نیز دنبال کنید

در فروشگاه آواکادو میتوانید تک تک لیست را تهیه کنید.

محصولات پیشنهادی

اشتراک گزاری این مطلب در:

فهرست